Sunday, September 28, 2014

Catatan Peribadiku....


Niat asal mendaftar jadi ahli kerana kasihan kepada kerani pusat tuisyen saya...maka suami mendaftar jadi ahli dan hadiahkan saya 4 botol L'arome Slimming Serum Apple Stem Cell. Disebabkan kasihan kepada suami, saya cuma pakai dua botol dan jual lagi dua botol secara runcit. Keuntungannya dihadiahkan semula kepada suami... 
Mana tahu akan jadi begini.
Alhamdulillah nak berkongsi tentang menjana pendapatan sampingan komisen RM995.20 dalam masa 12 hari. Ini belum termasuk keuntungan jualan runcit produk. Ini baru akaun saya yang masih junior, suami saya lebih masyuk! Saya belum pergi apa-apa kursus yang dianjurkan syarikat pengeluar, saya cuma sekadar pakai sendiri kemudian beli untuk kawan-kawan.
Mungkin ada wanita-wanita di luar sana yang turut mahu membantu suami mencari pendapatan tambahan, jom sertai saya...

No comments:

Post a Comment